piątek, 13 grudnia 2013

Bordowa surówka z pomarańczą

Przepis na tę surówkę chomikowałam w swoich zbiorach od dawna. I nie potrzebnie, bo kiedy już ją przygotowałam okazała się bardzo smaczna. Połączenie soku pomarańczowego z czerwoną kapustą i cebulą tworzy bardzo smaczny dodatek do potraw mięsnych i rybnych. W brew moim obawom sok pomarańczowy nie dominuje , ale nadaje oryginalnego smaku. I choć moje chłopy nie przepadają za słodkimi surówkami, to tą zjedli ze smakiem.







Składniki:

główka czerwonej kapusty
cebula
2 jabłka
sok z 1 pomarańczy
5 dag rodzynek
olej
cukier
sól

Wykonanie:

Kapustę  cienko poszatkować, blanszować w osolonej wodzie, odstawić do wystudzenia . Do zimnej kapusty dodać obraną i posiekaną cebulę, obrane i starte na tarce o dużych oczkach jabłka, wsypać rodzynki i wlać sok z pomarańczy. Wszystkie składniki wymieszać doprawić solą, cukrem, skropić olejem . Podawać do dań mięsnych i rybnych.

Smacznego!

Przepis zgłaszam do akcji Tęcza smaków z kolorem fioletowym.

ŚWIĄTECZNA TĘCZA SMAKÓW 3

5 komentarzy:

  1. super pomysł :) Zapraszam do Akcji Tęcza Smaków 3 :) dla mnie kolor bardziej fioletowy niż bordowy ale i tak niewyobrażam sobie by jej zabrakło ;) http://waniliowysmoczek.blogspot.com/2013/12/tecza-smakow-3-ze-swiatecznym-akcentem.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za zaproszenie do akcji, szczerze to zastanawiałam się co by tu wymyślić, a o tej surówce nawet nie pomyślałam :)

      Usuń
    2. No widzisz Anetko ;) Czekam na więcej ale uzupełnij prosze pod banerkiem jaka kategoria kolorystyczne ...optuję jednak z fioletem ;)

      Usuń