środa, 22 maja 2013

Sałatka z kabanosami

Moją propozycją na lunch w pracy jest sałatka z kabanosami. Proponuję ją ponieważ jest szybka w przygotowaniu a zarazem bardzo sycąca i smaczna. A majonez częściowo można zastąpić jogurtem wówczas będzie bardziej dietetyczna. Z pewnością polubicie ją tak bardzo jak ja.







Do przygotowania sałatki potrzebowałam:

1/2 kg marchewki
1 słoik pieczarek marynowanych
1 słoik ogórków konserwowych
1 puszka kukurydza
1 puszka fasolki czerwonej
30-40 dag kabanosów
1 duży słoik majonezu
2 łyżki koncentratu pomidorowego
2 ząbki czosnku
sól
pieprz
szczypta mielonej słodkiej papryki

Marchewkę ugotować, obrać z łupin i pokroić w kostkę. Ogórki i pieczarki również pokroić w kostkę, a kabanosy w 0,5 cm plasterki Wszystkie składniki wymieszać z majonezem oraz koncentratem pomidorowym i przyprawić do smaku solą oraz pieprzem.
                                                                                     Smacznego!

3 komentarze:

  1. ciekawy pomysł, nie jadłam jeszcze czegoś takiego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysl i wyprobowany :) bardzo smaczna salatka. Ja dodaje kabanosow pepperoni, najczesciej od Henryka Kani i sprawdzaja sie przepysznie:)

    OdpowiedzUsuń