sobota, 13 kwietnia 2013

Mini babeczki

Ilekroć bywałam na przyjęciach zawsze mój wzrok przyciągały malutkie babeczki nadziane kremem i ozdobione kandyzowanymi owocami. Dziś właśnie one zdobią mój stół. Przygotowane własnoręcznie wraz z moją córką smakują jeszcze bardziej. Przepis na kruche babeczki znalazłam właśnie tutaj a ozdabiała moja pociecha.




Ciasto kruche:

1 szklanka mąki
1/4 szklanki cukru pudru
1/4 kostki margaryny
1 jajo
1 łyżeczka proszku do pieczenia
cukier waniliowy

Z podanych składników zagnieść ciasto i mocno schłodzić. Schłodzone ciasto rozwałkować, wycinać foremkami, a następnie ciastem dokładnie wylepić foremki. Upiec na słomkowy kolor.

Krem:

1,5 szklanki mleka
1 budyń śmietankowy lub waniliowy
cukier do smaku
1 kostka masła

Z podanych składników ugotować budyń, a przestudzony połączyć z roztartym masłem.
Gotowym kremem napełniać babeczki i ozdabiać kandyzowanymi owocami.

2 komentarze:

  1. O ja też uwielbia takie babeczki, faktycznie bardzo przykuwają wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje babeczki wyglądają przepysznie!
    Pozdrawiam,
    Olinka - Smakowy Raj

    OdpowiedzUsuń