piątek, 22 marca 2013

Jajeczne króliczki

Jak każda z nas pragnie aby świąteczny stół prezentował się jak najlepiej. Szukając pomysłu na podanie jajek natknęłam się na oryginalny pomysł który znalazłam w tejże gazetce. Propozycja podania jajek bardzo mi się spodobała więc u mnie na stole na pewno będą kicać takie właśnie króliczki.




Do przygotowania króliczków potrzebowałam:

10 jaj
25 dag pieczarek
1 średnia cebulka
1 łyżka oleju
sól
pieprz
2-3 łyżki majonezu
szczypiorek
pieprz ziarnisty

Jajka ugotuj na twardo. Ostudź, obierz i przekrój wzdłuż na połówki.
Cebulę i pieczarki drobniutko posiekaj, uduś na rozgrzanym oleju i wystudź. Z jajek wyjmij żółtka i wymieszaj je dokładnie z pieczarkami. Dodaj łyżkę majonezu, dopraw solą i pieprzem, wymieszaj na jednolitą masę.
Połówki jaj napełnij farszem. Na każdą połówkę wyciśnij szprycą do tortów majonez, tworząc główkę króliczka. Szczypiorek utnij na ukos i zrób uszy króliczka. Z kawałeczków żółtka zrób oczy, z ziarenek pieprzu noski.

Smacznego jajka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz