wtorek, 26 lutego 2013

Makaron z brokułami

Przeglądając gazetkę telewizyjną , zaciekawił mnie przepis na makaronu z brokułami. Postanowiłam wypróbować go na swojej rodzinie. Trafiłam w dziesiątkę, danie posmakowało moim domownikom, więc dziś znów zagościło na naszym stole. Zaletą dania jest szybkość w jego przygotowaniu. Potrawa jest nie tylko smaczna ale i sycąca. Zachęcam również ciebie, wypróbuj ją i podziel się swoją opinią



Do przygotowania potrawy użyłam: 

75 dag brokułów ( 3 małe sztuki)
50 dag makaronu kokardki (miały być rurki ale według mnie kokardki wyglądają efektowniej)
4 ząbki czosnku 
1 łyżka masła
sól

Brokuł ugotowałam w całości w słonej wodzie, wyciągnęłam łyżką cedzakową a do pozostałej wody wrzuciłam makaron. Podczas gotowania makaronu pokroiłam i podsmażyłam na maśle czosnek. Brokuł rozgniotłam widelcem wraz z miękkimi częściami korzenia. Dodałam do smażącego się czosnku, a następnie wrzuciłam odcedzony makaron. Chwilę podsmażyłam ciągle mieszając aż makaron połączył się z brokułem. Przed podanie można posypać startym parmezanem.
Smacznego!


Dania Postne

3 komentarze:

  1. Uwielbiam makaron z brokułami, ale zawsze dorzucam do tego pokrojonego na kawałki kurczaka. Spróbuj koniecznie :)

    Ściskam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja żonka zrobiła to danie dzisiaj, coś cudownego :-)

    OdpowiedzUsuń